Volgers

maandag 15 januari 2018

Voor Joery

Dag allemaal,

Gisteren ben ik weer een keertje gezellig gaan knutselen bij mijn zus, Carla.
We hadden samen een opdrachtje uitgekozen 
en dat is de sketch met een Bugaboo stempeltje 
voor de SSS challenge van Catch the Bug geworden.
De laatste afwerking houden we voor elkaar geheim 
en die zien we pas, wanneer we onze kaart op Blog plaatsen.

Zusje hier is de mijne

Deze laat ik deelnemen aan de challenge:
Catch the Bug: SSS-challenge #601


Groetjes,
Marleen

4 opmerkingen:

  1. Gezellig dat jullie zo samen aan het knutselen geweest zijn. En leuk om te zien wat jullie beide met dezelfde sketch gemaakt hebben. Mooie kaart. Zo gekanteld is de sketch ook leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart Marleen,
    de sketch is mooi gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb van onze knutselnamiddag weer genoten.
    Ons kaarten zien er heel verschillend uit.
    Je ingekleurde afbeelding zag ik al en in de uitwerking van de sketch ziet het er prachtig uit.
    Mooi gedaan.
    Tot de volgende.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great monochromatic card - thanks for joining Catch the Bug Birthday Challenge - hope you will play all week - blessings, Gail Scott Guest Designer Jan - Feb 2018

    BeantwoordenVerwijderen