Volgers

maandag 5 februari 2018

Een bloemenkaartje



Het was weer eens reuze gezellig om samen met mijn zus deze bloemenstempel in te kleuren. We maakten er een leuke knutsel (babbel) namiddag van. Terug in mijn eigen kamertje vervolledigde ik mijn kaartje met dit als resultaat en ik ben ook weer eens benieuwt naar het resultaat van ons Carla want dat zien we maar na het plaatsen van ons kaartje. We gingen ook wel dezelfde schets gebruiken.
Ik ga meedoen bij:

http://alessandrasangels.blogspot.be/

http://beccysplace.blogspot.be/

7 opmerkingen:

  1. Mooi kleurwerk Marleen. Een vrolijk lentekaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Marleen, prachtig hoe het papier past bij je ingekleurde digi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is fabulous Marleen, I love the colours! Green and gold are the national colours of Australia, and the flannel flowers are one of our native flora so your card is perfect for an Aussie challenge. I really like the paper you used as well as the little scattering of circles. Wonderful job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai het eindresultaat is weer prachtig.
    Hoe je de bloemenstempel mooi had ingekleurd wist ik al. Leuk met het blauw als achtergrond.
    Scrappapier en afwerking ook heel mooi bijpassend.
    'k Zal de mijne ook eens gaan plaatsen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuk kaartje en heel anders dan die van je zus. vrolijke kleuren echt voorjaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Marleen
    ik was bij Carla aan het kijken en zij linkte jou weer door, zodoende ben ik weer eens op je blog, ook weer zo'n mooie creatie met deze digi mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi,
      ik heb je nu in mijn zijbalk staan dan kan ik je creaties blijven volgen,
      Liefs Martha

      Verwijderen