Volgers

dinsdag 21 april 2020

Speciaal voor de verjaardag van mijn zusje !

8 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ik heb de tekst even gekopieerd, leuk voor mijn zus ook!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze prachtige kaart staat hier op mijn kast te pronken.
    Heel mooi gemaakt en de tekst is zo passend bij ons.
    Dankjewel zus, ik ben er heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en ook een mooie tekst op je kaartje Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Marleen
    van harte met Carla je zus!
    Heel mooi die kollmeesjes op de melkflessen!
    Ook de tekst vind ik erg leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart voor je zus gemaakt met een leuke tekst,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en mooi kaart voor Carla! Lieve tekst heb je erop gedaan! Van mij kreeg ze ook een kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die 2 vogeltjes zijn leuk zeg, dat zijn 2 zussen die even bijkletsen denk ik😉
    Mooi achtergrond papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaart heb je voor Carla gemaakt, die tekst is mooi en die twee vogeltjes zijn schattig. Leuk deze kleurencombinatie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen