Volgers

zaterdag 3 mei 2014

Hallo

Hallo dames ik ben terug ,mijn pc heeft er een tijdje uit gelegen door een defect bij telenet op onze lijn. Het is nu gelukkig weer verholpen.

Ondertussen kan ik weer een kaartje laten zien en er zelf ook terug bekijken.




Dit is een stempeltje van al enkele jaren oud maar nog steeds leuk om te gebruiken. Ik heb het op kraftpapier gestempeld en ingekleurd met de potloden, met een malletje de takjes geembost en daarop hier en daar een bloemetje geplakt om het geheel nog wat op te vrolijken.
groetjes
Marleen

Challenge waar ik met deze kaart wil deelnemen:
Een Hoop Inspiratie, voorjaarskaartje (tot 9 mei)

10 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je internet het weer doet Marleen en wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marleen,
    Gelukkig ben je weer online en wat heb je een schattig kaartje gemaakt, nog een fijn weekend,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje en heel lief stempeltje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke en mooie kaart Marleen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet alles hè dat internet het niet doet, 't voordeel ervan is dat je dan meer tijd hebt om aan kaartjes te werken.
    De stempel blijft een leukerd.
    Komt heel mooi uit op dat kraftpapier.
    Een mooie fijne afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje Marleen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje Marleen
    en van internet weet ik alles van ook pas zonder gezeten
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje, mooie zachte kleurcombi. Fijn dat je mee doet bij EHI.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, Marleen!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje heb je gemaakt
    Fijn dat je meedoet bij EHI

    BeantwoordenVerwijderen