Volgers

dinsdag 28 juli 2015

Voor mijn kleinzoontje, Wout

Hallo allemaal,

Ik ben het Carla, en zet in naam van mijn zus, Marleen, een kaartje op haar blog.
Jullie hebben het waarschijnlijk al wel gemerkt dat het al een tijdje geleden is dat ze nog iets op blog geplaatst heeft.
Dat komt doordat haar computer het begeven heeft en nu is het wachten op een nieuwe.
Ze heeft nog niet zolang een iPad, dus dat is ook nog uitzoeken hoe alles daarmee werkt.
Onze blogberichtjes bekijken lukt wel en  het is haar nu ook gelukt om een foto van het kaartje via mail naar mij toe te sturen, zodat ik het in haar plaats op blog kan zetten.
Voorlopig, doen we het nu zo tot er een betere oplossing komt.

Het kaartje is voor de verjaardag van haar kleinzoontje, Wout.
Hij wordt op 1 augustus 2 jaar.
Is het geen schattig kaartje geworden?


Challenges om met deze kaart aan deel te nemen:
AnMaCreatief, challenge 46 thema, ZOMER
Cards and Scrap, kaartuitdaging 241, thema ZOMER
Sister Act, challenge 115, ANYTHING GOES

Leuk dat jullie mijn blog bezoeken en altijd fijn om jullie reacties te lezen.
Groetjes,
Marleen

4 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje voor Wout.
    Lief stempeltje en mooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marleen,
    lastig als je geen computer hebt, gelukkig heeft je zus je geholpen, je hebt een prachtige kaart voor Wout gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo toch een kaart op je blog kon (laten) plaatsen. Je kaart is heel mooi gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de ZOMERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje lief stempeltje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen