Volgers

woensdag 2 november 2016

Wreath (Krans)

Hallo iedereen,

Ik had gelezen dat  bij Beccy's Place de challenge 
A Month of Holiday Cards 
van  start is gegaan. 
Omdat ik nog wel wat kerstkaartjes kan gebruiken, wil ik, wanneer ik er de tijd voor heb, met enkele kaartjes aan deelnemen.
Voor de opdracht van vandaag "Wreathts" is het mij al gelukt.
Dit kaartje is het geworden.

Het stempeltje heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.

Ik ben al ben benieuwd naar wat de volgende opdracht zal zijn.
Groetjes,
Marleen

5 opmerkingen:

  1. Een schitterend kerstkaartje marleen wat een mooie achtergrond stans ...en ook een super schattig stempeltje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awwww, what an adorable image Marleen, that's one cute bear! I love the little hat and the fabulous holly wreath... you did a great job with the colouring. I also like the gorgeous die cut in the background. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen,
    prachtige stempel en de achtergrond is heel erg mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie, lieve kerstkaart met een super stempeltje en een prachtige achtergrond.
    Top !
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Beccy's Place. Bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief beertje in je krans ! Leuk dat je meedoet met onze challenge! P.S. je mag maar hoeft niet persé de tip van de dag te volgen hoor, je mag ook gewoon een ander kerstkaartje insturen ;-) groetjes Petra DT Beccy's Place

    BeantwoordenVerwijderen