Volgers

zondag 17 februari 2019

Hallo hier ben ik dan toch nog met mijn kaartje als gastdisigner van Carlin's Kaartenparadijs.
Eerst problemen met mijn PC en daar ik dat zelf niet kon oplossen moest ik op mijn zoon rekenen en die was op skiverlof. Toen hij terug was bleek hij heel erg ziek (longontsteking) en moest ik zijn kindjes opvangen . Die zijn nu dag en nacht bij ons wat niet echt een probleem is hoor maar dan is de PC toch eventjes bijzaak. Ondertussen toch zelf opgelost gekregen en nu de kinderen in dromeland zijn maak ik er gebruik van om hier nog even iets te plaatsen.


8 opmerkingen:

  1. Ja ik wist het al hoe moeilijk het voor je was de voorbije week en natuurlijk krijgt dat voorrang op alles.
    Maar geen probleem, je kaartje staat er.
    Leuk dat je onze Gast Designer wou zijn en daar heb je een prachtige babykaart voor gemaakt met heel veel embossing erbij.
    Heel mooi gemaakt en nogmaals bedankt hiervoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Marleen,
    Leuk dit babykaartje!
    Sterkte met je zoon en alles daaromheen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt, beterschap voor je zoon,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte met alle zieken in de familie Marleen. Je hoort het langs alle kanten dat er met griep zitten.
    Een prachtig kaartje heb je gemaakt als Gastdesigner, bedankt ervoor.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige babykaart en mooi geëmbost Marleen. Dat geeft toch net iets extra's aan de kaart. Beterschap voor je zoon en sterkte met alles eromheen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en lief geboortekaartje. Dat was een drukke week voor je. Beterschap voor je zoon.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Marleen. En wat fijn voor je zoon dat je de zorg van de kinderen overneemt nu hij het flink te pakken heeft en rustig op moet knappen. Beterschap met en voor je zoon.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief babykaartje Marleen. En logisch dat de zorg voor je kleinkinderen voorrang heeft.Ik hoop dat je zoon gauw op mag knappen. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen