Volgers

donderdag 3 december 2020

Hert


 Eens een ander kaartmodelletje voor :

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje in dit model Marleen.
    Het stempelen gaat je goed af!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie 2interse kaart, Marleen
    Prachtmodelletje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartmodelletje Marleen.
    Schattig hertje erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model is dit, prachtige kerstkaart met het hert,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mooi bewerkte en ingekleurde afdrukje komt goed tot zijn recht op dit leuke model kaart Marleen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart in leuk model, Marleen!
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en ene bekend modelletje..
    Ik reageer met mijn andere account want ik heb weer last van die robot met plaatjes aanklikken en zo. Dus je kunt niet op mijn blog komen als je op mijn naam klikt. Ik zeg het maar even...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kerstkaartje!
    leuk dat je er weer bij bent bij 52WTC.
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heel mooi kerstkaartje Marleen, leuk modelletje heb je gemaakt.
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend model en echt winters met al die sneeuw.
    Alweer een prachtige kerstkaart.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen