Volgers

woensdag 4 januari 2023

2023

 Ik wens al mijn blogvrienden een gezond en gelukkig jaar toe. Hopelijk kunnen we nog veel inspiratie van elkaar opdoen. Ook iedereen bedankt die mij een mooi kaartje stuurde, ik geniet er nog wel een tijdje van.

Mijn kleinkinderen hadden allemaal graag een centje voor hun nieuwjaar , ik maakte er voor elk van hen er iets leuk van.


Senne mijn oudste begint aan een rijopleiding, vandaar dit stuur met in het midden zijn centje.
Mijn kleindochter Sam is een meisje dat zich begint op te maken , tussen de chocolade zit ook wat nagellak . Het flesje omwikkelde ik met haar centje maar dat is niet te zien op de foto.




Kleinzoon Robbe werkt veel met de computer dus maakte ik er eentje na  met binnenin zijn lievelingssnoep en een envelopje met zijn geld.



Onze jongste Wout is in clubverband begonnen aan "leren schaatsen". Ik maakte een schaatsbaan met daarop gehaakte schaatsjes en binnenin zijn lievelingssnoep en zijn centjes.

Veel werk maar hun blije gezichten maakten dat allemaal goed.


7 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er allemaal leuk uit !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie de beste wensen, Marleen!
    Wat een leuke lekkere creaties heb je gemaakt en dat centje komt vast goed van pas!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook de beste wensen en een goede gezondheid.
    Wat een leuk idee om cadeautjes te maken met hun nieuwjaarsgeld erin. Echt origineel!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super origineel. Dit zijn zo'n mooie gepersonaliseerde cadeau(verpakkingen) geworden.
    Het is er aan te zien dat je hier veel werk aan gehad hebt, maar vast met veel plezier gemaakt.
    Tof en veel leuker dan een centje gewoon in een envelopje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou ook een gezond, goed en creatief 2023! Dat ben je met deze prachtige surprises ook geweest voor de kleinkinderen! wat heb je dat allemaal leuk bedacht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marleen, voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. En wat heb je een ongelooflijk leuke dingen gemaakt voor je kleinkinderen. Zo persoonlijk en dan ook nog geld...Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Marleen, wat heb je een prachtige, persoonlijk cadeaus gemaakt voor je kleinkinderen. Jij ook een goed, gezond en creatief 2023 gewenst.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen