Volgers

zondag 24 maart 2024

Verrassende verjaardagspost!

 Hallo lieve blogvriendinnetjes,

Wat was het een leuke verrassing om zoveel post te krijgen voor mijn 70ste verjaardag. Ondertussen weet ik wel dat mijn zus een speciale oproep gedaan had (met dank daarvoor) om alles zo leuk mogelijk te maken op deze dag. Bedankt allemaal voor al de mooie kaartjes die ik hier ga laten zien. 



 Dank je wel:
 Cindy, Carla, Elle- Jeanne, Laura, Wies, Martha, Gina, Margreet
 Petra, Daphne, Karin, Anita, Kris, Caroline cards, Ans, Eri, Debra en Imelda.

Groetjes
Marleen


12 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je 70-ste verjaardag Marleen. Mijn kaart is slakkenpost want die is onderweg hihi (vrijdag gepost omdat ik het oproepje niet gezien had *bloos*) Je bent goed verwend met veel mooie kaarten en hopelijk heb je een fijne, gezellige verjaardag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd met je 70 ste verjaardag.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd. Leuk toch zoveel post dankzij je zus Carla 😊 geniet er van.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Marleen. En leuk dat je zoveel post hebt gekregen. Altijd feestelijk. Nog een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Harte Gefeliciteerd met je 70 ste verjaardag Marleen! Wat fijn dat de oproep van Carla zoveel mooie kaarten heeft opgeleverd. Geniet ervan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nogmaals van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je zo verwend bent met kaarten. Nu lekker nagenieten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De blogvriendinnen hebben hun best gedaan met al die mooie kaarten te versturen.
    Dank je wel allemaal.
    Ik heb ze gisteren in het echt kunnen bewonderen en ze zijn echt prachtig.
    Nu nog lang van nagenieten.
    Het was een gezellig feestje, bedankt om er te mogen bij zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Marleen
    Nogmaals van harte met he verjaardag en de post heeft je niet overslagen zie ik wel en gelukkig mijn gemaakt kaartje staat er ook bij!
    Geniet er nog maar van nA!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je veel mooie kaarten gekregen, zó leuk om jou te kunnen verrassen met je 70ste verjaardag, geniet ervan!
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel graag gedaan.
    Wat een mooie kaartjes heb je gekregen!!
    En zoveel, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte Marleen, mijn kaartje is nog onderweg maar je hebt misschien al van Carla vernomen wat de reden hiervan is, en anders lees je het op mijn kaartje. Fijn dat je zoveel post mocht ontvangen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk al die verjaardagspost, dat is echt genieten.
    Graag gedaan voor jou.
    Geniet nog na van je verjaardag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen